< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

28.03.2006., utorak

PALEO - STRIPTIZ BAR

Prošli petak nakon igre sa sinom prošvrljao sam još malo po gradu i otišao doma. Javio se frend i pao dogovor malo u noćnu patrolu.
Obišli smo mjesta na koja inače baš i ne zalazimo. I kud kamo krenemo iz centra prema Fontani. Dok smo išli prema parkiranom autu vidimo striptiz bar radi na zelenom valu. Sjednemo u auto i krenemo dalje no u zadnji tren se predomislimo i ponovo parkiramo ali na drugo mjesto bliže.

PALEO STRIPTIZ BAR - jedan vrlo ugodno izgrađen podrum. Vlasnik ga je SAM vlastoručno uređivao godinama, nekih 3-5 godina. Jer čovjek ima i drugih obaveza u životu nego biti samo u tom podrumu. Bio sam na otvorenju lokala i svidjelo mi se kao mjesto.
Onako ispod zemlje izoliran od "drugog svijeta" totalno se izgubiš ako je prava ekipa.

Lokal nije dugo radio, iznajmili su ga Tarik i Vanja. Oni su pak imali navodno neku glupu foru rezervacije mjesta i plaćanje depozita za stol (1.000kn)
ma mislim tko te jebe, dali ću potrošit 50 ili 5.000kn to je moja stvar i individualno prema izlasku i osjećaju. Mogu doć u klub i atmosfera da bude FUJ i okrenem se momentalno. No i ostali su tako reagirali i to im nije prošlo ni kod drugih. Također nezgodno je parkirati, ipak je to jedna prometna cesta, žila kucavica grada. Iako se svi znamo, nikad nisam došao dok su oni radili. Sve je navodno bilo puno prijatelja i prijateljica, kad su se oni izredali nitko nije dolazio.

Nakon toga ponovo promjene i eto sada je to STRIPTIZ BAR.

Mi smo imali jednu konstruktivnu prepirku i malo bacanja prljavog veša, no dobro je što mi to radimo konstruktivno a ne destruktivno. ;)=
Ono kad se već neke stvari vade onda neka se to uradi sa smislom za unapređenje druženja.
Ulazimo u klub, neka dva stranca i mi smo bili jedini gosti. Konobar i DJ zadužen za sigurnost, možda ima još netko negdje? Tko zna u nekoj sobici.
Četiri simpatične djevojke, solidno izgledaju, ima se zaliha špekića. Daleko od toga da su debele, no vidi se opušteni život. Svidilo mi se što su neke od njih stvarno znale izvodit akrobacije na štangi. Nije baš sad bilo puno golotinje u biti nisam previše ni obraćao pažnju na to, slabo se i sjećam nakon toliko vina.. ;)
Frend je pogledao cijene cuge i dao izjavu kako je cuga malo skuplja od cijene u Gallery. Nemam pojma što je on gledao no kasnije smo dobili solidan račun.
Bočica crnog vina 100kn, fanta 50kn i još neki alkohol 50 kn!
Uzevši u obzir kako sam odrastao po sličnim i inim mjestima znam protokol i pravila neka. Ovdje su uveli i jedan odvojeni dio prostora za LAP DANCE. Dvije pjesme u krilu 500kn.
Malo mi je to puno kad se sex na drugim mjestima prodaje za 400-500kn pola sata!!?? Možda one daju nešto više? No ne vjerujem ipak su ovo domaće cure a ne uvozne.
Smatram kako svaki "pravi grad" bi trebao imati ovakva mjesta.
Nakon par pjesama do nas su se došetale dvije od plesačica i ponudile sjesti sa nama i družiti se. Što sam glatko odbio.
Frend je na to reagirao oštro: Zašto sam ih odbio kad ja ne plaćam??!!
Onda sam mu objasnio pravilo kako cure piju šampanjac ili "koktel" koji ima sasvim drugačiji sastav i cijenu.
Prilikom saznanja koliko je naša cuga saznali smo i koliko je cuga od cura 200kn ;)
Tako bi to bilo ljepih 600kn za ništa ;)

Malo kasnije su nam došle i druge dvije djevojke za "ispipat" situaciju. No ovaj put nisam reagirao. Djevojka sa moje strane sjela je i forsirala priču, onako bojažljivo je ispipavala imam li "iskustva" sa ovakvim mjestima. ha ha ha, imam još prije nego je ona izašla sama u grad. Odahnula je što mi nemora objašnjavat.
No kada je došao konobar i počeo sa uhodanim scenarijem frend je ljepo objasnio kao u ovom trenutku nismo financijski u mogućnosti častiti okolo.
Par trenutaka kasnije napustile su nas i vratile su u svoj separe.

Mi smo nastavili lumpovanje u Fontani na narodnjacima. Sreo sam i Nikolinu Pišek poznatu sponzorušicu... Sretnemo se često, ili po takvim mjestima ili dok se igramo sa djecom..;) globalno selo. Gdje god da odem sretnem nekog poznatog ili "našeg".


[blockquote]Mjesto zločina:Zagreb
Kvart: centar
Glavni orjentir je jedna od ulica žila kucavica grada zvana zeleni val smjer istok zapad. Sa lijeve strane je lokal a s desne je parking, stotinjak metara od lokacije bivše USA ambasade[/blockquote]
- 11:44 - Ostavi trag iza sebe (15) - Trošač tinte - Permalink#