< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

02.03.2006., četvrtak

VJENČANJE BIVŠE DJEVOJKE

Čudne su ljudske sudbine i često se na najneobičnije načine isprepliću! Moja bivša djevojka koja nije željela prisustvovati mojoj svadbi kako nebi pod utjecajem sentimentalnosti i alkohola napravila scenu, obavjestila me kako se udaje no ne očekuje moje prisustvo. Ipak nema smisla da joj dođe bivši, pogotovo što smo mi imali tako burne odnose i zabave svuda. Za detalje ću biti pristojan i prešutit.

No nakon jedne u nizu noći bančevanja frend i ja dogovorimo se prošetat po Jarunu, zubatom suncu, pijuckat čaj i tako zjevat.
Neki mladenci sa limuzinom su došli se slikati, nisam previše obraćao pažnju. Još smo se sprdali FUCK gle i ovi su se sjebali...
Stiži mi emailom slike od EX sa vjenčanja kad ono TO su oni bili ;) ha ha ha ha ha
I dakako pojašnjenje, nije da nije može ona pričati što želi ali u 6 mjesecu trudnoće je (čudno i moja sadašnja žena je tako u tom periodu bila na vjenčanju) što je ubrzalo svatove ;()

I stvarno kada pogledam neke slike koje imam u kompjuteru i vratim "film" u prošlost o događajima, teško je pogledati nekoga s kime si ostao dobar i gledati tu osobu u daljem životu s nekim tamo X.

Želim joj puno sreće i veselja u BRAKU i sretno majčinstvo. Vjerujem kako će biti jako dobra majka jer ju je mučilo jako to što je usvojeno djete.
Njezina majka ju je napustila kao malu malu bebu. Preko veza i vezica (novac čini čuda kada ga se ima) i dakako Službe Državne Bezbednosti našao sam joj bio majku u drugoj državi, pod drugim prezimenom i sa još jednom kćerkom. Duga i tužna priča, biološka majka koju je bolje nikada ne upoznati. Čisto zbog obje strane, ništa dobro joj to nebi donjelo.

Sin mi je bolje, danas smo se naigrali ;) UF. treba još malo da dođe sebi, možda sljedeći vikend ih vodim oboje opet na kupanje ali ovaj puta Tuhelj.
Privode se radovi kraju i po svemu sudeći trebao bih ići u Paris na tjedan dana Vrlo Vrlo skoro.
A onda opet ako se sklopi posao sa Sarajevom moram odnijeti novce u Paris, pa opet putovanje ;)
Baš mi je ok kada mi guzica vidi puta pa makar i na kratko. Volim putovanja, volim promjene, nove ljude, zemlje...
Svuda pođi kući doći, doma je najbolje. Nema mi ljepšeg nego kad nakon X vremena se vratim i zagrlim svoj jastuk. Moja četiri zida, moja kućica moja slobodica.
- 00:11 - Ostavi trag iza sebe (0) - Trošač tinte - Permalink#