< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

11.03.2006., subota

SVI SU TU A TEBE NEMA, TEBE NEMA...

Zadovoljio sam sve svoje potrebe, željice, apetite i tako malo drijemnio pred TV a ne spava mi se više i krenem u pisanje postova.
Već dulje vrijeme želim obradit temu SVE okružujućih narodnjaka.
Krenem li redom moram se vratiti u davno doba YU. Poznata pjesma Lepe Brene : Ja sam Jugoslavenka.
U susjedstu naše kuće bio je jedan MITAR ne onaj Mitar Mirić već neki, bio je podstanar i pjevao je u jednom lokalu koji se tada zvao Nadalina.
Izvodili su me kao kikića tamo, gledao pevaljku kako peva na stolu i mrda nogicama. Živio sam u svijetu pjesme i veselja, gdje stihovi u srce diraju.
Ti za ljubav nisi rođena.... Otišla si e pa neka i tuga je za čovjeka...
Kako koja pjesma kako koga dotakne... i da vidiš suza i loma.
Zanimljivo je recimo Slovenci imaju svoju Polku... jodleiču i nariču sa onim kečkicama i harmoniku...
Talijani zavijaju i neke tužaljke pjevaju o svome kršu i kamenu...
Austrijanci su kao neka kultura i pleše se "nobl" na valcere
Njemačka sa pivom i jeger kobasama isto nešto zavija i jodleiče..
Crnogorci i ličani nešto tapkaju u mjestu i bez muzike plešu...
A ovo sa narodnjacima e to je bolno....
Nešto čovjeka takne u srce i sjeti se svega, popije si koju previše i jednom se živi : Što za mjesec zaradim to za večer potrošim! Na kafanu i pevaljku.
Jao malo sreće i da se čovjek tada osjeti kao car. Bilo je popularno demoliranje i bacanje čaša! Ok bilo je i onih koji su jeli čaše ili si razbijali boce o glavu!
Destrukcija i auto destrukcija do bola.
Njemci i Turci dan danas se boje naših jer su tako emotivno brutalni.. Rusi su nam bratski narod i dok se nisu otrgli Komunističke Vojne čizme dugo im je trebalo da pokažu i oni tko su u svijetu.
Slušam narodnjake od kada znam za sebe!
Nikad mi to nije bio neki đir ili da se "furam" na nešto. Volio sam žešći ritam i ne kafanska naricanja. Bubnjeve, harmoniku, trube...
Isto tako i House i techno i dobar rock... Nekako jedino mi Jazz i Opera nikad NIKAD nisu pasali.
Nekad davno znao sam otići četvrtkom na party u Aquarius i onda kod Muharema u Staro Prečko na narodnjake, ili obratno.
------
Danas je drugačije, danas muški COOLIRAJU ili se opijaju na šanku a ženke drmusaju cicama, guzama, plesuckaju.. svaki muški koji pleše čudno ga se gleda kao ukletoga!
---------
Slušao sam ih za rata, kada su "gardisti" pucali na sve što ima prizvuk narodno. Kako je ratno stanje popustilo, ti isti gardisti su padali na koljena i valjali se po cesti dok pjevaju ĐURĐEVDAN! Toliko o tome. Odjednom što su slušali tajno sada je to in u svakoj ZG šupi.
Smatrali su me Srbinom jer sam dobar sa svima i jer slušam narodno. Tamo me smatraju Ustašom jer sam čistokrvni HRVAT i to ne krijem kad sam u Srbiji.
Kako ima kretena koji mogu napraviti exces ovdje tako ima ih i tamo. Tko je ok proći će svuda. Prije ću imati problema u Splitu sa ZG tablicom nego u BG.
Eto u Splitu veliki narodnjački koncert preko 3.000 jajana bilo na koncertu!
Jednom prilikom po BG smo se trkali sa Cecom tko ima brži auto ;)
-------
Tako sada mogu mirno reći kako je to sve prenapuhano i ti izlasci manekenki na narodnjake jer sponzori tamo idu. EH koma!
Vratite nam narodnjakuše a ne ove folerice!
Zemlja narodnjaka više brije po našim pjesmama i housu, a mi po narodnjacima eh eh.
-------
Budem jedan niz mjesta narodnjaka opisao u sljedećim postovima.
- 00:32 - Ostavi trag iza sebe (10) - Trošač tinte - Permalink#