< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

10.03.2006., petak

ROĐENDAN 24 SATA DNEVNOG LISTA

Jao Jao što je dobra bila promocija 24sata dnevnog lista! Nisam bio već duže na tako dobroj promociji!
Iako je sve počelo vrlo blesavo, vrlo. Novinarka koja radi u listu pozvala je mene i frenda i rečeno je kako će dati pozivnicu ili meni ili njemu koga prvog vidi prije.
Njega je iz drugih razloga vidjela prije i on je potvrdio svoj dolazak! Meni on nije niti javio! To je isti onaj sa medveđom uslugom iz prethodnog posta!
Iz zajebancije dan prije sjetim se i posaljem SMS sto je sa pozivnicom, i tada saznam to kako je bilo i bla bla... opravdava se ona i pokusava rjesit stvar! Dobijem broj gdje da se javim i potvrdim svoj dolazak! Kao ona je sastavila svoju listu, super mene se nije sjetila njega jeste ;)
No eto ipak ja imam neki drugačiji status u očima njezin redakcije i bez obzira na sve potvrde i moj prolaz kao VIP guest ;)
I što sada ;) DObio sam par SMS poruka od frenda vjerovatno na osnovu toga što je ona zvala njega i to mu rekla ;(
I tako dobijem neke životne savjete od njega koji nisu baš imali veze sa vezom ali nema veze, možda posluže, svaki dobronamjerni savjet je dobar savjet.
Na promociji sam sreo puno poznanika i upoznao puuuuuuno drugih ljudi, podjelio posjetnice primio posjetnice i kad budemo svi pri sebi budemo se čuli i našli ;)
Tako sretoh mnoge poznate manekenke, mađioničare, fotografe, vlasnike velikih tvrtki itd...
Sretoh i svoga prijatelja.... bilo je opušteno opušteno...
Kako sam mu i poslao moj mudar savjet : LJUBAV JE SLJEPA A PRIJATELJSTVO SE TRUDI DA NE VIDI !

Muzika na eventu je bila vrhunska, cuga free, catering je bio u svim verzijama, slatko slano, skupo, domaće strano....za svakoga ponešto ;)
Mogu reći kako su se ekipa 24 sata vrhunski organizirali i isprsili novčano za taj event ;)
No najviše me se DOBRO dojmilo iako je bilo i "odjela" kako je atmosfera bila opuštena i VRLO VRLO zabavna, svi su se zezali, pričali, plesali plesali..
Ok pripili smo se mnogi ... no way not ! popio sam par koktela i red bull votku ;) više votke nego reda..

Frend je pozvao da mu se pridružim u Pashi što sam diplomatski odbio, jer ipak imam obaveza danas i to dosta... rješavam auto itd..
Moj auto moja sloboda...
Dan prije sam proveo cijelo popodne sa sinom i ženom. Bili malo u šetnji Jarunom i po King Crosu, Solidumu.

Sve u svemu life is now beautiful ;)
Pripreme za Paris ;() mmmmmmmmmmmmmm
What to say, here i come...................

- 09:04 - Ostavi trag iza sebe (5) - Trošač tinte - Permalink#