< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

JAVNI DOGAĐAJI
(prostor sa linkovima društvenih događaja)
Moj Izbor
Piranha otvorenje
Zagreb auto show
Prva godišnjica 24sata
Fashionweekend



Models.hr - fashion & lifestyle portal













CAFFE BARS
(recenzije lokala)




Blogovi koje najčešće čitam i preporučujem da posjetite i Vi:







HTML i CSS tutoriali


Brojač duša koje
bijahu ovdje:

MBA Programs

KLUBOVI
(prostor sa linkovima na tekstove o klubovima)

The Moulin Rouge
Budha Bar
Kod Mome
Titanik
Fontana
Pasha
Nachtwerk
Ludnica
Ludnica part2
Oluja 95
Muharem, Nadalina..
Kiss exKing
Paleo
Gjuro 2
Piranha

RESTORANI
(Prostor sa linkovima na restorane)
Restoran BUBA

ONI SU BILI OVDJE

07.03.2006., utorak

MEDVJEĐA USLUGA - A ŠTO JE OBRATNO ???

Pojam medvjeđa usluga koristi se kada netko vam čini uslugu no u biti nastane šteta iz te dobre namjere. Vjerovatno kao medo u staklarni... pa malo guzom hop, pa malo se okrene i šapom drop... plink plank... i na sve strane lom..

Što reći imao sam puno puno posla i to onoga koji mi je MRZAK, radio sam neke proračune, tabele, matematike, dopisi uf...
Trebao sam imati i snimanje za TV na temu best prijatelj, no moj best prijatelj i nevoli javno isticanje a kamoli nešto još da im priča...
U svakom slučaju probao sam doći do njega i viditi možda sam u krivu sa pretpostavkom? Nada je kurva.
Stoga sam pitao drugoga i htjeo mu učiniti uslugu promoviravši njegov posao.
U petak se nije javljao, mislio sam oporavlja se od četvrtka! U subotu sam ja imao obaveza ali sam poslao sms, u nedelju sam nazvao da vidim jel bi on bio za snimanje na što je pristao;)
SUper to mu je pun kufer free reklame.
Uzevsi da mi se nije svidjelo natezanje sa TELE2 i jeftinijim razgovorima i SMS koristim VIPme i dosta stvati obavim sms-om, ali kao on nije primio niti jedan moj SMS ??
Kako to svi prime ali on ne? Svi vide pozive no one ne?
I jos se ljuti sto ga nisam nazvao kada je vazno?

Mislim nabrusen je vec on zadnjih godinu dana, ali ovo više nema smisla.
Kao ima nisku toleranciju na glupost, ljepo baš smo se našli nas dvojica. Ja to imam na pismeno, potvrdu kako imam nisku toleranciju na glupost i kako postanem tada agresivan!

ISTINA JE BOLNA JA UVIJEK KAŽEM!

No ukratko slao sam mu obavijes kako je snimanje za tv u utorak u 14, onako laganini opušteno.
No to nije dobio i nije se dakako javio?? Čudno.
Zanimljivo je kako on ne dobiva poruke a od best frenda dobivam poruke koje nije moguće otvorit i pročitat!! Poruke su sasvim bezazlene i nemaju veze niti sa politikom ili ičime...?
Dobijem poruku i kaže primam i onda se zblesira? Čovjek promjenio karticu, telefon i nakon nekog vremena ista stvar??
Tako i sa ovim, šaljem ja kune odlaze a on ne prima poruke niti ima pozive? Čudna je ta telefonia.

Na kraju je došlo do manje mirne prepirke u ponedeljak navečer i kao ide spavati i čujemo se danas.
A ha nije se javio a na moj poziv ovaj puta je odgovorio i dobio sam baš što mi je trebalo, kada idem pomoći i guram se tamo gdje mi nije mjesto.
Odbio je kao nema vremena ima svoje obaveze i ide nekuda (nije ni važno kuda i ide li uopće), No problem je što je to posao čovjeka koji je išao učiniti uslugu i koji vodi emisiju, imao je zadanu temu da ima minimum dva para prijatelja i nešto da seruckaju.. eh baš ljepo..
Kao trebamo najaviti takvo što barem tri dana prije, složit koncepciju i sastančit o tome što i kako?
A ha nije to video spot da se vodi ekipa i brdo statista..
To je Ho ruk, idemo.. dobro je super!
Zabavno humoristična pričica za nedeljno popodne..
I tako fino čovjek je ostao bez priloga i svoje plaće za taj dan! COOOOL
Više me uopće ne zanima i ne guram se tamo gdje mi nije mjesto.
Ovo je bila kap koja mi je prelila čašu, ne samo sa tom osobom već sa svima.
Radim ja tako masu poslova ono kao lako ćemo i dogovorit ćemo se a vrijeme prolazi i posao možda se nine realizira a priprema metar koje koštaju i vremena i novca..
jednom prije dvije i pol godine sam isto tako povukao crtu i rekao FUCK off svim ponudama i poslovima ako nisu konkretni.
EH vrijeme je da to opet učinim, priprema?? MA fuck off sa pripremom i da vidimo jel to radi, prvo pljuni lovu, dogovor konkretan na pismeno i onda ću dići svoje ljeno dupe i radit kao crnac.

Imam toliko zaostataka u životu i stvari za počistit a najgore je što moram ići korak po korak. Navika mi je pripremiti par koraka unaprijed i kada dođe do toga onda samo HOP i stvar bude aktivna trenutno.
Tako recimo i kao web dizajn, napravim nove dizajne kad god sam raspoložen pa makar i u 05 ujutro. i onda kada se pojavi kupac mogu mu momentalno pokazati prijedloge koje prilagodim za trenutne potrebe, na taj način imam sada gotovih nekih 400 potencijalnih web siteova.
Eto sada imam dva potencijalna klijenta za web shop i još dva web sitea. ;)
No trebam još malo očvrsnuti i onda zaposlit kojeg radnika i rasteretit se obaveza ;)


- 20:24 - Ostavi trag iza sebe (4) - Trošač tinte - Permalink#